Home / Over Dol-Fijn

Over Dol-Fijn

Hoe gaat het nu met Dol-Fijn?

Het gaat goed met Dol-Fijn:

Er wordt inmiddels drie en een half jaar gewoond in Dol-Fijn, naar volle tevredenheid  van de 4 dames en 4 heren. Drie jaar werden zij begeleid door het team vanuit Levin-zorg, dat hen ook door de roerige en onzekere tijd van Corona heen heeft geholpen.
Per februari 2022, is de zorg overgedragen aan St. Philadelphiazorg, waarbij gelukkig een deel van het personeel kon en wilde overstappen.  Voor de bewoners is dus zo min mogelijk veranderd.
Nu gaat het leven weer zijn gewone gangetje.
Het is inmiddels bijna een traditie geworden, dat de bewoners, samen met begeleiders, elk jaar een paar dagen op “vakantie” gaan. Verder worden door het jaar heen activiteiten, op het gebied van sport en muziek (karaoke) enz. en uitjes,  verzorgd door zowel de ouders als de begeleiders.
Uiteraard wordt er veel aandacht besteed aan de viering van verjaardagen.
Regelmatig zijn er gasten die aan de gemeenschappelijke maaltijd deelnemen.

De bewoners beschouwen Dol-Fijn inmiddels als hun THUIS.

Stichting Dol-Fijn: wooninitiatief
RSIN : 815577266